Tävling!

I fredags var jag ute på krogen och stod och dansade och hade kul med mina vänner. Efter en stund började några killar bråka precis runt omkring mig och jag hamnade mitt i smeten, och min väska flög iväg! Jag fick panik och började leta efter den på en gång men kunde inte hitta den, och dansgolvet är inte stort! Jag sprang och hämtade en kompis som kunde hjälpa mig och leta. Jag hittar väskan sen och blir överlycklig, men blir lika snabbt besviken då jag märker att den är tom..

Detta förstörde hela min kväll, och just nu har jag en mobil som knappt fungerar. Jag ska ta studenten till sommaren och har sparat ihop till en resa, så har inga pengar allt till att köpa mig en ny! Mobilen är en väldigt viktig del i mitt liv, därför skulle det passa väldigt bra om jag vann en ny! :-)

Länk till Tyra: http://tyras.se/2011/04/07/tavling-vinn-samsung-galaxy-mini/

tack på förhand! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0