We are the world '

Hej på er! Blivit en riktig degarhelg denna helgen, Fredags var jag med Erika och Elena, vi åkte sen till Bellie och drack lite smått, mycket trevlig kväll, Tack för den bella o jim :) Igår segade jag mig igenom hela dagen, sen mot kvällen åkte jag ner till Josefine där även Feli var och sen kom även Elin! Blev körslaget och mys :) kom hem vid elva, men somnade inte förän sex, så är ganska trött idag! Kollat hockeyn också, gött att färjestad vann! Får fortsätta så nu..

Satt nyss och lyssnade på We are the world o sjöng för fulla muggar, åh vilken fin låt asså! Älskar att kolla på videon också där man ser va många dom verkligen är som är med o sjunger låten :)



Nu ska jag fortsätta lyssna på fina låtar! Ha en bra kväll :)
Peace, Sofy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0