oooooooohoooo '

Idag har det vart bara massa pyssel! Jag Louise och Ida har gjort piroger och vart o handlat lite smånyttiga saker. Sen har jag packat och ordnat massa musik! Det börjar dra ihop sig nu och det ska bli så himla roligt :) Endast en timme kvar tills jag är arton år och myndig också! Blev lite rädd när Ida sa att nu är det bara ngr timmar kvar tills du blir vuxen! Då blev jag lite rädd .. ;) Så tänkte ta vara på min barndom nu den sista timmen, men vet inte riktigt vad jag ska göra faktist. Blir nog o lägga sig bredvid Ida o filosofera lite :)

Men, detta är väl mitt sista blogginlägg på ett tag nu! Men glöm inte bort Partybloggen!


Men ha ett fortsatt trevligt lov/vecka nu allihop, för de ska jag ha ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0