Mama i'm coming home'

måndag och jag är fortfarande sliten efter vår galna helg i Branäs!

Torsdagen blev jag ju arton jävla år. Måste påminna mig själv om det hela tiden, glömmer fan bort det! Den dagen började iaf med samtal o sms från olika håll med grattishälsningar, lite tidigare än vad jag hoppats! Kunde inte somna om så jag och Ida drog oss upp och började förbereda. Jack kom o hämtade mig o Ida och vi åkte vidare överallt o hämtade folk o fixade packning. Började åka mot Karlstad, och vid bergvik sätter dom på mig ögonbindel, jag tänkte vafan händer nu! Var asnervös ;d Kom fram till, jag visste inte alls var jag var. Fick musik i öronen så jag inte skulle höra ngnting. Sen kommer jag in på ett ställe, går ner för en trapp, blir hjälpt upp på en brits, jag tänkte ''Nu ska jag få massage'' , men icke! ögonbindeln tas av, och framför mig sitter en piercare. Malin säger: Du ville väl ha hål i bröstvårtan? O VIPS, så var jag piercad :) Mycket roligt. Det fick jag från Malin, Louise, Ida och Felicia.

Uppe i branäs väntade mer, två stoooora fina tårtor bärs in och det blev firande. Fick en ''rap-glas'' och en AC/DC-dvd av de tidigare tjejerna, och ett shotglas och en shotflaska med smak av polkagris av emma! UNDERBAR FÖDELSEDAG MED MASSOR AV DRICKA!

Hela helgen har vart superbra och vi har vart hur slitna som helst! TACK ALLA SOM VAR MED!

Var cool-lugnt igår! Städade ihjäl oss från åtta till halv elva, sen blev det käk o sen hem i partybilen! La mig o sov tre timmar när jag kom hem och somnade för natten klockan tio! Fortfarande inte helt återställd och rösten är inte som den ska, men fan vilken helg, de vare värt! Nu ligger jag i sängen o chillar o ska snart ringa kära Lisa som kommer och hälsar på mig på lördag, ska bli nice!

PEACE OUT! /SOFY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0