We all need that person who can be true to you'

Gud vilken dag! Tog en liten sovmorgon imorse för skulle till ungdomsmottagningen, men påväg dit insåg jag att det inte var så stor idé, så jag får fixa ny tid :) Annars har det varit en ganska dryg dag faktist. Skoldagen var jobbig, började känna mig lite sjuk slutet av skoldagen vilket inte uppskattas då det är dunderparty på lördag!

Tog med min Louise för jobb i Ålviken idag! Stod i kiosken och härjade och åt, typ ;) Eftermiddagen har gått ganska fort vilket känns skönt! Vill att alla dagar ska gå fort så försöker göra något varje dag så tiden går lite snabbare, för nu vill jag verkligen ha 4:e mars, vilket betyder - Min artonårsdag, Branäsresa med alla mina brudar + fler! Åh de ska bli så grymt nice. Längtar så!

Men nu ska jag nog hoppa i bingen, varför sitter jag här ens? Uppe vid köksbordet o allt. Måste gå o bädda ner mig!

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0