Sleeping my day away '

Är inte det bästa som finns att hitta pengar som man inte visste att man hade? Hittade en femtiolapp i min innerficka idag vilket gjorde mig lite extra glad! Bara för de fick det bli några chili cheese på burger king efter skolan ;) gud va underbart gott det är!

Annars har detta vart en ganska lugn dag. Kollade film nästan hela skoldagen, dock missade jag andra halvan för låg på ett bord o blev flätad i håret av Evelina och Sarah! Såg ut som jag tagit mig en tripp till Afrika ;) otroligt fint. Somnade när jag kom hem och vaknade nu! Känns absolut inge bra. Klockan är snart tio, lycka till att jag ska somna i tid ikväll iaf! För att öka risken duschar jag inte ikväll utan tar det till morgonen istället! får offra o gå upp 10 minuter tidigare ;)

Är otroligt sockersugen, men vet inte riktigt på vad! På något bakverk känns de som. En semla kanske? vore något det, mums!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0