Finaly, helg!

Kurrar i min mage! Att det ska ta så lång tid för en fiskgratäng o bli färdig? Strax är den klar iaf o de ska bli riktigt gott med mat :) Issa var nyss här och hämtade mitt löshår som jag inhandlat, fick av syster i julklapp :) Hon ska färga de oså, sen ska jag vandra ner till hennes salong o få mitt eget och löshåret klippt o fixat (: Ska bli roligt med lite förändring!

När jag är klar med det ska jag hem o packa och sånt för att sedan åka in till felicia :) blir mys hos henne med emma och ida ikväll! Tar det lugnt ikväll för imorn är det PARTY! Riktigt taggad faktist :) brukar oftast va ganska roligt i Arvika faktist. Åker då till kära Lisa och festar med henne. Mina brudar ska ju självklart med också ;)

Men nu börjar det lukta mat här så jag tror den är färdig! Kanske hinner med före och efterbild på håret sen men inte säkert!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0