Back on track'

Sådärja, nu har jag fått mig en ny design som jag och Ida har snickrat ihop :) tack gummsi!
Var väldigt längesen jag bloggade sist, väldigt längesen! Men nu är jag
tillbaka i bloggvärlden, känns gött.
Skulle köpt AC/DC-biljetter idag, men det sket sig något så otroligt tyvärr. Går ju inte o köpa på internet, tar ju slut så grymt fort. Men såg dem ju i somras så det är ganska lugnt ändå, men hade ju vart så otroligt grymt o se dem igen. Dock blir det Metaltown till sommarn med mil! na brudar. Ska bli grymt kul! Hade vart otroligt grymt om Avenged Sevenfold hade kommit, men är ju liten chans nu när trummisen dött :( hemskt.

Sitter just nu och lyssnar på skön hårdrock hos Ida, ska snart krypa ner i sängen och kolla paradise Hotel :) Taggar stenhårt för fest till helgen också, ska bli grymt roligt!
Men nu äre dags o krypa ner bredvid smöla mi!

peace out / sofy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0