on the cover of the rolling stones '

jani, va faktist ett tag sen jag uppdaterade nu. Jag ber om ursäkt, men har inte haft någon lust! Har legat sjuk hela veckan och bara blivit värre och värre för varje dag! Men idag vände det, kände direkt när jag vaknade imorse att jag var bättre! Underbart..

Har varit på bergvik med mami idag och införskaffat mig lite nytt! Fick bli en bh, spets-strumpbyxor, fleecetröja och en kofta (: åkte in för o få mig en fleecetröja som jag hade tittat ut, måste ju ha till branäs! den fick jag mig och även lite mer så jag är nöjd (: Men nu mår jag sämre för va nog lite för mycket ansträngning för mig ändå.. Så det blir sängliggande resten av dagen, och lite tacos ikväll (:

Om 5 dagar, fyller jag arton! Fyfan va gött! Åker även då till Branäs med ett jävla skönt gäng! Ser fram emot de som fan (: Blir ett riktigt bra födelsedagsfirande de (:

Nu ska jag nog leta reda på ngn film jag kan kolla på och mysa till det riktigt här i min undebara säng (:
Ha en bra lördag folk's!

Peace out / Sofy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0