Knäckebröööööh '

Gud va gott det är med knäckebröd egentligen! Ätit upp ett paket minirut på två tillfällen, ganska många knäckebrön de ändå ;-) Nu har mamma köpt ett nytt så nu sitter jag o smaskar igen! Säkert ätit fem stycken redan!

Idag har jag gått runt o vart röd! Solade solarium igår för första gången på bra länge och hade på ansiktsförstärkning. Inte smart kan jag säga! Brände mig från brösten och uppåt, och det är inte skönt kan jag säga! Uchamejen. Tack vare detta är jag vart ganska seg idag. haft ont i huvudet och vart hängig o trött! Håll på o somna på teorikursen förut, men då köpte jag kaffe och fick en huvudvärkstablett av en dam där på körskolan så sen mådde jag prima ;-)

IMORN ÄR DET HELG! Vit faktist, känns rätt bra! ska hålla de två kommande helgerna vita o bara ladda för fulla muggar till Branäs! kommer bli så bra, hoppas jag iaf! Men nu ska jag smaska vidare på mitt nyttiga kvällssnacks (om man räknar bort mitt feta lager med smör) ;-)

Peace out! (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0