I'm a hardrocker, yes i am '

för ett tag sen fick jag syn på ett par dösnygga AC/DC-converse och blev så himla sugen på o köpa dem. Men sidan var från USA och fraktade inte utanför gränserna. Otroligt surt för hade då tänkt på att köpa ett par converse. Sen idag ville jag se dem igen och sökte på google, och vad hittar jag inte? JO, skorna på en svensk sida, nedsatt pris från 899 kr till 499 kr! Blev helt lyrisk o de fick bli och beställa såfort jag kom hem från skolan! Så på måndag eller tisdag kan jag gissa på att då har jag dom här, mina vackra converse!

Går tyvärr inte lägga upp någon bild, men kolla in här så ska ni få se va grymt snygga de är! Ska lägga in en bild när jag fått dem också! Ligger nu i sängen o avnjuter en prilla, blir väl o sova snart kan jag tänka mig!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0