find me, somebody to looooove '

Pappa kom ner imorse och väckte mig vid halv nio och sa att jag skulle gå ut med hunden vid tio. Han är sjuk och ville inte gå ut när det va tio grader kallt ute. Först blev jag bra förbannad, men när jag kom ut sen så blev jag genast mycket gladare, VILKET UNDERBART VÄDER! Gick längre än jag tänkte och va iaf ute och gick i en halvtimme :) Har känts riktigt bra o vara uppe i tid idag faktist. Brukar annars sova till två på dagen, vilket jag gjorde igår till exempel.

helgen då. Hade ju planerat att det skulle bli lugnt, men sen pratade brudarna på o festa på fredan, och självklart tackar man ju inte nej. Så de gjorde vi, satt hos Felicia och spelade Sms-roulette bland annat, riktigt roligt och endel fula sms ivägskickade! hihi.. Kvällen blev väl sådär lite senare och vid halv sex fixade jag och emma skjuts hem! Eftersom jag drack alldeles för mycket så var jag inte pigg igår! Fyfan.. Blev bara sängliggande hela dagen och avslutade kvällen med en pizza och filmen Big Daddy! :)

Vid fem åker jag in till stan och sover hos lilla Ida! Blir först Burger King och sen hem till henne och jag kan gissa på att det blir mys för hela slanten, vi är bra på det ;) Men nu ska jag sätta igång och blåsa håret och så vidare!

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0