Are you strong enough to be my man?

Vart en underbar helg faktist :) fredags var vi hemma hos mikkis o drack och firade hennes artonårsdag :) sen på lördagen blev det spinning weels med massa brudar :) Mysmys, tvådagars är skönt det.
drar till med en lista också!



1. Hur gammal är du om fem år? 22
2.Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 166 :D
4. Vilken var den senaste film du sett? How high ;d
5. Vem ringde du senast? Mikkis :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Men det är ingen hemma! :)
7. Vad är helgens planer? Ja, det är ju nästa helg det, inget planerat än faktist ..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms tror jag faktist
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Nu
11. Vilken ögonfärg har du? grönbruna
12. När vaknade du idag? först klockan åtta, sen klockan två
13. Har du någon gång hittat en katt? Vår katt som vi hade kom och flyttade in här när jag var liten, så ja det kan man säga!
14. Vilken är din favoritplats? MIN SÄNG <3
15. Vilken plats föredrar du minst? vet faktist inte, typ duschen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gbg, sthlm eller malmö, utbildad makeupartist
17. Vad skrämde dig som barn? typ allt! gräskant tillexempel, vågade inte gå över en gräskant så kröp baklänges!
18. Vem fick dig att skratta senast? säkert jag själv, är ju en så otroligt rolig människa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har faktist några i mitt rum, AC/DC-vinylskivor, men bara som prydnad, är ju papi's
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, men mamma ska få min stationära nu, är bara ivägen.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? sex stycken tror ja, eller fem
23. Hur många landskap har du bott i? Bara här i värmland
24. Har du någon gång spytt på någon? nej, det tror jag faktist inte (:
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ah inte barfota iaf, strumpor är ju bäst, håller mina kalla fötter varma,
26. Är du social? ah, det är jag att det
27. Vilken är din favoritglass? Dulche deleche, elr ngt sånt, annars daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? typ, resa iväg någonstans, spara tills jag gått ur skolan och gå en makeupartist kurs, går ju på typ 50.000 kr dom så!
29. Tycker du om kinamat? jovars, de e att gött.
30. Tycker du om kaffe? jajemen, gött det
31. Vad dricker du till frukost? MJÖLK <33333
32. Sover du på någon särskild sida? in mot väggen brukar det bli
33. Kan du spela poker? jajemen, king
34. Tycker du om att mysa? oooooh ja
35. Är du en beroendemänniska? har några beroende faktist, tuggumi tex
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ah, martin andersson och niklas bäcker vet ja fyller samma dag som ja
37. Vill du ha barn? tror jag att ja vill!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, rövarspråket!
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope, (peppar peppar) inte planerat o göra det heller faktist
40. Föredrar du havet eller en pool? tycker de e gott o stå i vågor, men gillar inte saltet, så pool är skönare ändå.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? något dyrt äger ja väl
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej fyfan
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Äggröra
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv såklart
46. Välj ett ärr på din kropp? Oj, svårt o välja faktist, har en del. Men har massa på benen efter fotbollen, och efter sönderkliade myggbett
47. Vad har du för ringsignal? AC/DC - Walk all over you
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? jappp
49. Flirtar du mycket? alltid, går inte att hejda mig ;)
50. Vart togs din profilbild? I mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Ah verkligen
52. Har du fått fortkörningsböter? Ah på mopeden såklart (Y)(Y)(Y)
53. Vilken var den senaste bok du läste? The dirt av Mötley Crüe
54. Läser du dagstidningen? Ibland, om jag har tråkigt när jag äter
55. Prenumererar du på någon veckotidning? näj
56. Dansar du i bilen? inte så lätt o dansa i bilen, men sjunger o härjar gör ja att
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? typ, mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? öhm, något i skolan gissar jag väl på
59. När var du i kyrkan senast? farfars begravning
60. Är du nöjd med din kropp? inte helt, men nöjdare nu än jag var
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? nej det är jag inte. beror väl på killen, älskade jag den som friar skulle ja väl säga ja, friar ingen så gör ja inte det, så enkelt är det.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Bella, Mikkis, Emma
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Mikkis o Bella :)
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Japp :::
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Märks väl!

GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0