Stairway to heaven

tog mig upp till skolan idag :) låg sjuk igår med världens hemskaste halsont. Grimaserade såfort jag svalde och ville bara dö för att det gjorde så ont! ych. Men jag bestämde mig för att ta mig upp idag, och det gjorde jag. Halsen är jämt lite bättre, men är fortfarande hemsk!

Idag är det fredag, vilket är underbart! Helgen kommer tillbringas hemma hos mig med min Bellie :) Mami och Papi åker till stugan över helgen, så blir gamla goda tiden för mig och B, kommer bli mys (: Blir dock nykter, ska dricka vad jag räknat ut 3-4 helger framöver, så tänkte ta lite vila nu :) Men detta betyder inte att det inte kommer bli härj under helgen, för det lär det att bli!

Just nu sitter jag här med Ida i datasalen. Började denna fredag med en helt ovärd lektion! Hatar ovärda lektioner. har ingen skåpnyckel heller, börjar bli jobbigt! VART KAN DEN VARA?       Men nu ska jag lyssna lite music och sen gå ner till salen igen! Ha en trevlig helg allihopa!
pyss


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah, nä ja vet ;) jag är en riktig smygare!

2009-05-19 @ 13:41:17
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Erika

sv; ja visst är den :D

2009-06-08 @ 10:45:06
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0