Soon the sun go down,

.. That's when the fun begins!

Ligger i min säng och lyssnar musik nu, bland annat blueboy med John Fogerty, underbar låt. Blir helt glad när jag lyssnar på den :) Annars då, har varit i skolan idag. De två sista lektionerna åkte jag och Ida iväg och filmade lite i Löfbergs Lila Arenan. Det var roligt faktist, fick se hur hon bodde med (: Sen åkte jag och Ida med hennes farmor och farfar, de släppte av mig vid busstationen och jag åkte hem till Grumset och inväntade bellie. När hon kom fick det bli mat och en runda med hunden, sen bort till gymmet och träna lite vilket var skönt :) Blir mycket oftare nu, måste hålla mig i form. Drog en sväng till Mikaela och sen hem. Är trött som fan nu känner jag, ska snart sätta på tvn och kolla Ballar av stål, sen springa upp och ta en dusch i någon av pauserna. Lugn kväll asså, mer hade jag inte att säga!

Förlåt till en viss tjej bara! Om du nu läser detta.

puss, S

Kommentarer
Postat av: kristoffer dhölen

jag såg din blogg och du var dööööö vacker..ge mig en puss när du ser mig i skolan pussss

2009-05-18 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0