sickosickosicko!

Idag har vart en slapp dag. Blev ju ej någon skola för mig eftersom lilla jag är sjuk! Gick inte upp förän 14.40. Då blev det upp o äta torsk i äggsås! MUMS va gott det är. Sen bakade jag lite hallongrottor också, uh va gött det är! Senare följde jag med min syster hem. Vi åkte först och handlade lite frukt och sånt och sen åkte vi hem till henne. Käkade mat och sen fruktsallad och kollade Desperate Housewifes. Hon körde hem mig och jag gick o la mig :) så nu ligger jag här, mår inte bra alls och det känns inte som det blir någon skola för mig imorgon! Längtar inte ens efter imorgon då det är min födelsedag, känns som det kommer bli en kass dag.. Trodde det skulle bli en trevlig kväll, men det verkar inte bli så längre! Menmen, inget att göra åt! Är ju även sjuk, tror jag aldrig att jag har vart på min födelsedag faktist .. menmen!

Kommentarer
Postat av: ems

svar: älskar dig med! <3

2009-03-08 @ 20:06:48
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0