lovet är över!

och det känns riktigt jävla kasst. Drog på mig en förskyldning också, men som tur va kom den igår, så slapp den under lovet iaf ;)
i lördags hade jag massa brudar här och vi drack och härjade :) ramlade in några få personer lite senare. Sen blev det bilfärd och sånt :) Va en riktigt rolig kväll med brudarna och jag och emma kom i säng runt fem :) Söndagen va väl mindre rolig, så som det brukar vara. Har ju dragit på mig en förskyldning som sagt och den vaknade jag med igår, och även emma! Vi funderade på om det bara var så att det var lite fyllesjuka, men icke! Jag blev otroligt hängis senare under kvällen! Var en otroligt lugn och soft dag iaf!

idag var det ju dags för skola efter en veckas vila. När jag kom in på första lektionen tänkte jag: Vafan gör jag här? jag var helt förstörd och hängig som fan, Hostade och nös hela tiden! Klarade dagen fram till halva historian, sen kom Robin och hämtade mig och Emma och jag förväntade mig att jag skulle få slänga mig i soffan! Icke då, va hemma 2 minuter innan det blev att åka tillbaka till staden för att köpa digitalkamera till mig, så fick offra mig ;) Får nämligen en digitalkamera i födelsedagspresent! Pappa släppte först av mig och mor på bergvik för han skulle till ngn fiskeaffär och dit ville vi inte med! hittade mig lite kläder iaf :) Svarta jeansleggings, en gul blus och en turkos hoodie :) Kanske lägger in bild senare när kameran är laddad! ;) Men pappa kom iaf till bergvik senare och då käkade vi. Fcik bli en Subway för mig och jag åt upp en hel 30 centimeters :O brukar äta halva annars. Sen gick vi till Expert och sedan Siba, men fanns ingen kamera som var bra där, så vi åkte till Elgiganten och där fann vi en :) så nu är jag nöjd, tack mami o papi <3

Blir inte någon skola för mig imorgon! Uch att jag blev sjuk nu också.. men är riktigt glad att den kom sista dagen på lovet iallafall! :) Nu ska jag gå och få liv i Systemkameran också så jag kan ladda in alla bilder i datorn innan den åker tillbaka till skolan! kanske bjuder på någon fin bild om det går som jag vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0