kvickt inlägg!

vart riktigt kass på att skriva nu, men ska försöka sammanfatta lite som hänt under mitt liv det senaste :) Har ju fyllt år, och då fick jag besök av mina gullisar Mikaela och erika, vi käkade tårta och tjötade lite :) i fredags blev det till att åka iväg till arvika till Alex och festa litegranna! jag och emma begav oss dit och var väl där vid halv åtta, och då sattes härjet igång :D otroligt trevlig kväll men lite för mycket av det goda, men det är gott det med ;) blev ju att övernatta där hos alex! Ems var uppe o härjade runt åtta och väckte mig o aläx, jag var också uppe några gånger och härjade runt litegrann, men gick att tillbaka till den varma sköna sängen! Fast vid tio fick vi dra oss uppåt och städa och allt sånt! :) blev lite kaffe och sedan gick vi och käkade pizza! jag emma och oscar lämnade stackars alex vid två elr ngt sådant, då Ola och Lotta kom och hämtade oss :) åkte hem till oscar o kollade lite film, men jag och emma somnade! Men jag vaknade till och höll oscar som va lite butter för att vi somnade sällskap, tills mami kom och då blev det att åka hem och slappa skallen hela dagen :)

Idag kom jag upp vid tolv, slängde mig i duschen och käkade lite osånt, innan jag började med kladdkakebaket! Gjorde fyra kladdkakor för klockan fyra kom det folk och firade mig :) fick mig 2400kr, presentkort på gina tricot, blommor och en hjusgrej att hänga i taket :) folket drog väl vid halv sju, då gick jag en sväng med Chili och la mig sedan här med min dator :) Laddade upp massa bedrövliga bilder från i fredags, så är ni nyfikna på dem får ni kolla min bilddagbok där jag heter sofffffy! :) Nu ska jag snart springa upp och äta lite knäckebröd och sen blir det nog att sova faktist! börjar dra i ögonen nu!

pusssss



Kommentarer
Postat av: Sara

hjusgrej!! hahahaha hur går det med stavningen egentligen?

2009-03-09 @ 23:34:23
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0