Kära fria tisdag!

Hej på er :) sitter nu i skolan, det är tisdag idag vilket betyder att vi inte har några lektioner! Idag ska jag verkligen försöka och jobba, har inte gjort det på väldigt länge känner jag, blir oftast små turer för mig och emsi på tisdagar, men icke idag! Men det går inte så bra för mig för jag kommer inte in på min elevsida, och där ligger uppgiften jag ska göra. Jävla skit! men ska försöka ordna detta. Bara en vecka och en dag tills det är lov också! Så fruktansvärt gott. Jag och ems har våra planer vad som ska pysslas med då, men vi får se hur detta blir, hänger på fler personer också så! :)

Senare idag blir det fotbollsträning, och det värsta är att jag tröttnat rejält på fotboll. Trodde aldrig jag skulle tröttna såhär tidigt. Visst, det blir mycket roligare på gräs sen till sommaren. Men när jag inte tycker det är roligt nu, går det inte så bra på träningarna, vilket gör att jag tycker det är ännu tråkigare! Jaja, får se hur det kommer gå med detta, tror ju inte jag kommer sluta iaf, vågar inte :o hihi.. Men, nu ska jag göra fler försök på att komma in på elevsidan. Huvudvärken börjar smyga sig på också, hemsk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0