I was off to drink you away.

ola people!
har vart en redigt dryg dag idag kan jag berätta för er. Ems sov iallafall här inatt, blev till att se på tvn o mysa lite. Alltid skönt, dock har man vart festsugen under flera dagar! Somnade väl runt två, efter att jag vält ut ett glas med påskmust, skitkul (y .. sov väl kanske tio minuter innan det ringde, som vanligt när jag sover! Tjötade väl i en halvtimme kanske, sen vid halv fyra somnade jag igen :) Idag har jag bara legat o degat! Ems drog runt tre ungefär, och då blev det hockey för mig! Färjestad - HV71 i final, får se hur detta kommer gå. Drog iaf iväg till syrran runt tio och kom alldeles nyss hem nu :) Ska försöka sova nu har jag tänkt mig, börjar dra lite i ögonen faktist!
Ha en mysig natt nu allesammans,
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0