You shook me all night long

Imorse var jag riktigt tröttkan jag säga er! kom inte upp förän kvart i åtta så det blev snabba ryck, bussen går ju ca 10 över! Men sminkade mig och skulle äta frukost, tog fram min tonfiskröra och tog på det på min smörgås, då ser jag en stor klump, som var en fettklump eller liknande :s jag fick kväljningar och pallade inte att äta något så blev aldrig någon frukost! Var tillslut framme i skolan, då blev det att lyssna på Ungdomsmottagningen Druvan. Sen hade vi rast hur länge som helst, men Emma hade med sig sin kamera så vi fotade och härjade lite (se här) Sen käkade vi lite mat oså! eftersom vi har temavecka var vi sedan och lyssnade på missbruk/beroende och efter någon blattesak! tog bussen halv tre hem. Härjade med min kära familj vid matbordet, sen åkte jag med syrran bort till lille mikkis och umgicks med henne en timme :) tog en sväng förbi Bellie på vägen hem och sen landade jag här i min kära säng :) Är riktigt sliten idag, hoppas på att jag somnar tidigt, hoppas på att jag kan slita mig från datorn, hihi!
nu ska jag checka tv'n!
pösssen


en extra het sofia
i humletorp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0