Up and down!

Vaknade imorse, och kände mig ganska pigg? fattar inte riktigt .. Vaknade iaf vid tio, satte på tvn och kollade runt lite (: Sen kände jag hur jag började må sämre igen. Har ont i öronen, hoppas inte jag får typ öroninflamation! har aldrig haft och vill aldrig få heller, för det verkar inte skönt! Det känns ju inte bättre att jag även fick jordens mensverk imorse, uch allt går emot mig! har iaf hunnit med att käka en kebab alexander och kollat lets dance idag :) Nu kollar jag Austin Powers, så jävla sjuk :D

Under kvällen blir det nog att spela bingolotto faktist :D Mor hade vunnit en på Gruvön så jag ska få spela på den. Får hoppas jag vinner några tusen, hihi! Men nu ska jag lägga ner datorn!

Ska bara tillägga att jag tycker att ni ska åka till Ålviken på Onsdag och Söndag så det blir mycket folk när jag och Josefin sitter i kiosken ;)



Jag, på en tävling för ett tag sedan :)
vet inte när faktist men!

Kommentarer
Postat av: bell

kan jag få hälften av det du vinner?

2009-01-18 @ 16:56:50
Postat av: bell

får jag hälften av det du vinner?

2009-01-18 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0