tröttast ever!

Sov riktigt kasst inatt, fick för mig vid ett att jag skulle gå upp, trodde klockan var sju! Tur att jag såg att den var ett iaf. Men jag tog mig upp på morgonen sen och åkte till skolan! Ganska lång och dryg dag, inte särskilt intressant. Kom hem klockan fem, käkade och la mig i soffan och slumrade till en stund. Klockan sex gjorde jag mig iordning för träning. Åkte bort till lilla hallen och vi började med en runda runt grums, sen intervaller i Branstationsbacken och sen sprang vi tillbaka till lilla hallen för styrka, spel och rundpingis, dock med fotboll ;) Duschade när jag kom hem och gick och la mig i sängen klockan nio och kollade handbollen! Ville verkligen att sverige skulle vinna så jag kunde reta Davor men det blev inte så tyvärr .. Annars blir det sova snart, hoppas på o somna tidigt idag! Klockan börjar dock dra sig iväg mot lite senare tider! Men något jag absolut ska göra innan jag stänger av datorn är o kolla på Lucas nya videoblogg ;) hihi ..



lite för hög midja kanske emma! :-)



Kommentarer
Postat av: Davor

hahah du trodde på allvar att de skulle kunna vinna?:D du lever i en drömvärld du sofia.

2009-01-23 @ 14:22:03
URL: http://brunettdavor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0