Tillbaks i skolan

Sitter nu i min kära skola och har svårt att röra mig. Min träningsverk tar död på mig! uchameja. Har i benen, armarna, ryggen och jag tror jag svimmar snart! Men iaf, Började halv elva idag, skulle haft svenska men min lärare va sjuk så vi fick ha GK ist så slipper vi sista lektionen sen. Gytt! Så om 20 minuter har vi mat i ett bra tag och sen Historia en timme och sen är det hemmåt som gäller! kanske hälsa på mikkis en sväng innan det blir träning? Undrar hur de ska gå dock, med denna jävla träningsverken! BLÄ! menmen, alltid gott när man väl kommer bort dit. Fast tror dock det blir typ, 70 - 20 och sådant idag vilket inte är kul! Men jaja, ha en trevlig Måndag :-)
Pussy

Kommentarer
Postat av: jess

sv: visst, om du säger hur du vill ha typ ;-) sen behöver jag lösen och mail :-)

2009-01-12 @ 21:30:22
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0