Stand up and shout

Ja, jag mådde bra nog att ta mig till skolan idag :) blev massa härj på morgonen, skulle med direktbussen klockan tio, men de va ju snö överallt så den missades. Fick ta 601;an klockan tio istället, så jag missade stort sett hela första lektionen! Men de hade inte gjort så mycket så de va väl lugnt ;) hade sedan lång matrast, efter det historia och sen åkte vi hem :) Drog till syrran, färgade håret o såntdär.. gick till mikkis en snabbis, sen förbi farmor och sen hem :) kom hem vid åtta och gick direkt ner till mitt rum och la mig och kollade idrottsgalan (: Robert Gustavsson är bäst, just love him! Han är Per Gessle just nu och är så jävla lik :D helt sjukt ..

Imorgon är jag ledig från skolan, inte pågrund av något av något positivt dock men! Imorgon blir det begravning för farfar, och jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli ;/ fyfan! Men jag är helt säker på att det kommer bli väldigt fint, inga tvivel, och skulle aldrig missa det för något i världen!
Berättar kanske mer imorgon om det!
nu ska jag nörda in mig i tv:n litegrann!
pussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0