Should i stay or should i go?

Sisi, idag har jag lekt med mikaela och det har vart massa härj och jag måste konstatera att jag är kär i Bam Margera! :-) så skön! hihi.. Imorn kommer elskade emma hit och sover och laddar för skolan, pju! ska bli najs o träffa min babe!

Kör snö som satan i Ålviken nu och jag längtar så tills det öppnar! Mami o papi kollade på nya pjäxor åt mig idag med för det behövs! :) Gott för dom att dom spar flera tusenlappar nu när jag inte behöver tävlingspjäxor längre iaf, för det har jag lagt ner med ;) Tur att jag tröttnade på det, för annars hade det inte vart kul för mig, dock för att jag har knäproblem och att det inte är någon snö! Ett år tränade vi i Åmål 2 gånger i veckan, och det tog på krafterna, så hade jag fortf tävlat nu hade vi väl vart tvugna och åka till sunne eller något! Nej uch. Dessutom tränar jag ju fotboll med! ILOVE! började igen på söndag, shönt :) Men nu ska jag kolla Sex and the city!

PUSSY!

Kommentarer
Postat av: ems

bam <3

2009-01-06 @ 00:43:35
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0