Pamela Anderson

Somnade inte förän fyra inatt tack vare att min far spelade musik ända tills dess. Någon som vill köpta vår projektor för jag börjar blir riktigt trött på den! ;) Men jag tog mig upp klockan tio imorse och for på träning i sporthallen! gött o träna igen! Jag och sofia satt där i en timme och väntade på att Innebandy skulle börja :) kollade typ en och en halv period och sen kom mor och hämtade mig så åkte vi till min moster för o tumla min jacka som äntligen är ren nu :D Efter det åkte vi hem och jag la mig i soffan och sov. Inte smart iof, menmen. Sen bakade jag en kladdkaka och nu ligger jag här och kollar på något program om Pamela Anderson! Ojojoj. Vilken männsika ;-) Men tror jag ska stänga ner datorn nu! :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0