omg, it's 2009!

Ja, 2009 har börjat! :) hoppas på ett finfint år, verkligen..
Nyårsaftonen bestod av fix hemma hos mig med min bellie, vandrade bort till mikkis där det var blodbad i korridoren och jag hade panik för jag var nervös över mina små friends, men det löste sig. idiot! sen åkte jag bella och erika iväg till slottsbrons folketshus där det var drag hela kvällen! BIG SNEDSTEG blev, ångrar mig! menmen, inget att göra åt. Tolvslaget tillbringades faktist tillsammans med syster, malin och sandra, och massa läskiga raketer ;) Mycket mysig och trevlig kväll! Kom hem runt kvart över fyra kanske, fick ride av Sandra Nordmark vilket var mycket skönt.

Orkar faktist inte skriva så mycket nu, ska sätta på Sex and the city!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mikaela zaring åkte på stryk då va? :/

2009-01-19 @ 01:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0