Loved by all cause you got that ass

hey allihopa!
idag har jag vart otroligt trött kan jag lova er! var mycket lugn dag med, ingen emma i skolan heller :( Kollade först film om lesbiska, och sen va vi o lyssnade på RFSU. Drog till meckan o moffa ihjäl och sen hem :) la mig och sov och det var undebart, bara att jag aldrig ville sluta sova! såfort jaf vaknade ville jag bara somna om igen! men, jag behövde käka mat så gjorde det och klockan fem tog jag bussen till mikaela! kände för att vara lite lat ;) har inte gjort så mycket under kvällen, lekt med henne och Bellie :) Bellie kommer hit till mig och sover oså imorn! mys <3  Annars lugn dag imorn för har inte valt någon idrott så blir att åka och lyssna på ngn författare och sen hem igen! Men nu ska jag härja vidare med emmsi!
Pussnatti


hahaha, jag målar finast btw (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahahahah, din jävla idiot!

2009-01-29 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0