Just flip a coin, my love.

Min blogg har blivit helt konstigt, tar flera dagar innan inläggen kommer upp ibland! Riktigt irriterande måste jag säga.

Min dag idag har jag tillbringat i soffan totalt. Gick ut med hunden klockan tio och sen la jag mig i soffan o sov till halv två. Illa så jag sover bort mina lov. Men jag älskar o sova, enda jag kan säga. Mår även illa av att veta att jag börjar skolan om 3 dagar. Jag mår verkligen dåligt av tanken! Har så himla mycket efter mig. Inlämningsuppgifter hela tiden, så fort en är inlämnad börjas en ny! Enda positiva med att börja igen är att jag får träffa mina tjejor :-) Min Emma är speciellt efterlängtad! Siri och Evelina också såklart :) Ska bli roligt o träffa dem! Annars är det ingenting positivt med att börja denna jävla skola igen. Fyfan! Men ska försöka lägga ner mig mer denna terminen iallafall så jag slipper ha sex inlämningsuppgifter efter mig som jag har nu. Dessutom byggs de ju bara på eftersom vi får nya hela tiden. Det är ju en underbar känsla och veta att man är klar med precis allt! Ska ta hjälp av min söta mikaela tror jag ;) blir nog en tripp till henne senare, och även träffa Bellie ithink. Så dagen avslutas väl iallafall med något nyttigare än att ligga i soffan.
Ta vara på era sista dagar av lovet nu folk!
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

WIHO! :D Va är jag egentligen? Plugg-drottning? :D

2009-01-04 @ 17:36:26
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: Mikkis

WIHO! :D Va är jag egentligen? Plugg-drottning? :D

2009-01-04 @ 17:37:09
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: ems

hahahahahha,

snäll du.

Min Emma är speciellt efterlängtad! Siri och Evelina också såklart :) Ska bli roligt o träffa dem! Annars är det ingenting positivt med att börja denna jävla skola igen.

HAHAHA, jag självdör

2009-01-04 @ 17:45:51
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0