Jordnötsringar!

Kvällen har spenderats tillsammans med Mikaela :) hon kom hit runt sex kanske, jag åt lite mat och sen gick vi ner o gotta oss med MITT godis, moffmikkis ;) Sen blev det GH, mikkis börjar bli besatt nu! Satt här och nördade, sen gjorde jag mig iordning så gick vi hem till hennes far och lekte med erika (: satt mest o lyssna på musik och jag härjade :D Sen blev vi tillsagda att komma till en fest hos någon Kevin tror jag :) Hockeyfolk var det där, massor som vanligt. Va där en kvart, men tröttnade fort och gick hem! Nu ligger jag i sängen och har laddat upp med ett glas Julmust och jordnötsringar och så ska jag kolla min sista skiva med Sex and the city! Sorgligt!
Nattinatti folks, pussi
mr. S


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Andras godis är alltid mycket godare? ;D

2009-01-17 @ 14:13:08
URL: http://mixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0