It's a long way to the top.

Så, skoldagen idag gick snabbt eftersom vi endast hade två lektioner. Fixade äntligen busskortsklistermärken idag vilket känns skönt för imorse var jag rädd att jag skulle få betala, men slapp de som tur var :) Men kom hem runt tre och käkade och tog en tupplur (a) .. vid fem tog jag en tur med hunden och åkte sedan till mikaela och ägde lite på GH ;) vid halv sju vandrade jag till IP för fotbollsträning. Ganska jobbig och tråkig till en början! Sprang först ett varv runt planen, strechade, sen fem varv runt planen, sen körde vi 3 - 1, man ska sprina i tre minuter och gå i 1 .. rätt jobbigt efter ett tag. Men efter det var det roligt med skott och spel och sånt :) Dusch oså och prat med Mick i telefon när jag kom hem :)

Ska även tillägga till alla er som hört något om att jag inte sov hemma på Nyår, för det kan jag garantera att jag gjorde! Ni ser ju till och med på min blogg att jag skrev när jag kom hem från slottsbron! Så ingen idé och hålla på o mytta om att jag sov hos någon annan, bara töntigt! Herregud vilka männskor det finns som bara kommer på och slänga ur sig någonting som dom vet inte ens är sant? asså vad är det för roligt med att hitta på rykten om någon? Lägg ner någongång och väx upp förihelvete!

Over and out
sofy


Kommentarer
Postat av: felicia

men herregud, är det någon som går runt och säger det? <3

2009-01-13 @ 17:11:27
URL: http://ffflisan.blogg.se/
Postat av: felicia

okej, vad tänker folk med egentligen.. alltså så himla onödigt att ens öppna käften om saker som inte alls stämmer. pusss <333

2009-01-13 @ 18:17:58
URL: http://ffflisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud säger jag bara.det finns fan folk till allt, synd det. <3

2009-01-13 @ 22:11:17
Postat av: felicia

men gud, ja det finns verkligen folk till allt, synd det. pusss <33

2009-01-13 @ 22:12:35
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0