Hold me when i'm sleeping

Så, jag var riktigt trött imorse och ville bara ligga kvar och mysa under täcket! Men icke, jag gick upp och körde min vanliga ritual och var efter en och en halv timme i skolan! Hade Arbetssätt och lärande till tio, sen åkte vi in till stan och jag tog elva bussen hem för jag skulle till tandläkaren 14.10! dit kom jag och de gick ju sådär dedär då men.. Hatar tandläkaren! Åkte hem och la mig i soffan och slappade massa, sen vid halv sex bar det av för att först hämta Josefin och sen ut till Ålviken! Var inte mycket folk alls, typ 10 pers eller något, men vi hade de att trevligt, hoppas på att det blir mer folk på söndag då även Davor lovat att han ska komma ut för han älskar att åka skidor! (y .. Men nu ska jag sova faktist, lång dag imorn, ych!
sov sött kottisar
pyss

Kommentarer
Postat av: Davor

hahah, nejru sofia:D ålviken blir det inge med!

2009-01-22 @ 13:08:42
URL: http://brunettdavor.blogg.se/
Postat av: ems

just det sofia, ålviken sugeeeeeeeer :D

2009-01-22 @ 14:52:26
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0