Here we go again.

Dagen började med en tripp till Ålviken tillsammans med Josefin och Sofia :) gott o åka skidor igen! tröttnade dock rätt fort tyvärr, så vi åkte hem vid två redan :) Då la jag mig i soffan och upptäckte att det va en livekonsert med Dolly Parton på tvn, och förfärades av va ful hon är! Alltså, hon har gjort alldeles för mycket skönhetsoperationer! uchameja! hon ser konstig ut!



Var en lugn dag för mig annars. Ulf kom hit till pappa, och efter ett tag kom även Mats. För mor är hos lillemor med sina friends! så jag kände efter ett tag att jag inte orkar vara hemma tillsammans med gubbarna här, så vid åtta fick syrran köra ner mig till amanda så jag fick mysa lite med henne och kolla på Körslaget! Nanne åkte ur, och hon va ändå bäst idag. Idiotsverige! Syrran kom och hämtade mig vid tio så satt jag här och umgicks med gubbarna ett tag men sen gick jag och la mig. Och nu sitter de här, jämt utanför mitt rum och spelar musik för fulla muggar på projektorn! Önskar nu att vi behållt biljardbordet istället för denna jävla projektorn, jag får fan ingen ro :D men får hoppas att dom tröttnar snart för jag vill se på sex and the city ;) Vill inte somna allt för sent heller, har ju träning imorn halv elva. fick även veta idag att Malene har skrivit på till Mallbacken, och Kim ska inte vara med och spela. Så vi kommer ramla ner i femman igen sen. fyfan, kommer inte va kul o spela iår! :( menmen, får hoppas på det bästa!
adios mustafas

Kommentarer
Postat av: ems

dolly parton är min förebild!

puss på henne, och hennes stela ansikte ;)

2009-01-11 @ 01:22:26
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0