Helgen är här, finaly!

Sitter nu i skolan, känner hur huvudvärken smyger sig på :( vill inte! Har iaf GK. gör ingenting som vanligt! har bara två saker som jag inte gjort så det är skapligt lugnt faktist! Emma har suttit och läst Blondinskämt för mig och har haft riktigt roligt :D Men hon skrattar bara åt de som är riktigt kassa! Hon håller på och gör ett ''kollage'' i photoshop med massa blondiner och blondinskämt! finns på hennes blogg när den är klar säger hon! Blir att ta bussen hem vid halv tre tänkte vi, smiter tidigare som vanligt, Lars märker inget ändå! Yrast. Senare kommer iaf Mikaela till mig :) får se vad vi hittar på, känner mig ju inte särskilt pigg nu :/ satan!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0