Fredag = Helg!

Mycket ovärd skoldag var det som gällde idag. Åkte in, va där nio! Hade matte, så ar engelskan inställd! då frågade vi Lars om vi kunde ha GK;n tidigare. Jag o emma busade, skrev upp oss och åkte till Jättesten! Där vare törrt, kass skola det är nu för tiden! Stackars barn. När vi gick där va de ju gjordens röjj! Fick med mig Emma hem en stund, låg i sängen, sov oså ;) sen gick hon till Erica och jag åkte till Bella efter ett tag o snackade lite med henne. Efter det gick jag till Mikaela och spelade GH! Mor kom till orrby och jag vandrade dit för att köpa lite mat osånt till Hallvärmländskan imorgon. Sen åkte jag till amanda och myste framför tvn :) Trevlig dag faktist! Men nu ska jag försöka sova, ska ju upp åtta imorgon, uuuchameja!
Trevlig helg på er!
pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0