första skoldagen!

Ja, tidig morgon idag vilket inte kändes särskilt underbart men jag tog mig upp och satte mig på den hemska bussen in mot min kära skola. Kom dit och fick reda på att vi inte börjar förän 20 i ett (y) GRATTIS! fick då bli staden med Emma, Evelina och Siri! :) mycket mys med mina girls som jag saknat. Satt på meckan, kollade runt lite och sen satt vi hos tandläkaren och lekte med leksaker medans emma var inne och kollade tänderna :) tillbaka till skolan för att ha Naturkunskap. inte det roligaste kanske! Mami o papi o farmor kom och hämtade mig så åkte vi til bergvik för att fixa pjäxor till mig! hittade tillslut ett par som dög men fanns inte i min storlek, men fanns i stan så blir att åka dit o prova o kolla imorn! :) Behövs ju eftersom Ålvika öppnar på Lördag :DDDD lycklig är jag nu! så det blir dit och visa sina talanger ;) får se om svängarna sitter i. Hoppas det! Pratat med min Katrin idag också :) mysmys! ska försöka få tummen ur röven och åka ner till henne i stora göteborg i februari tänkte jag :)


Måste bara säga tack till alla som bryr sig! underbara allihop!
men mest tack till Mikaela! Gumman, du är underbar!
Älskar dig otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0