fartfylld helg!

Tänkte jag skulle berätta lite om min helg, har inte haft tid och ork att skriva något förän nu ;)

lördag - Gick upp klockan åtta och 20 i nio kom syrran och hämtade mig och vi for bort till ip! Drog på mig matchkläderna och sen gick vi ut o sprang en sväng. Sen åkte vi till Värmlandsbro för där skulle vi spela Hallvärmländskan! :D Mycket roligt och få spela lite igen! Förlorade två, vann en och en oavgjord :) inga mål för min del, men en assist iaf! ;d Åkte därifrån vid halv fyra. På vägen hem ser vi en liten tax komma springnas på motorvägen ;o syrran svängde av och började springa efter den vettskrämda hunden, slutade med att den högg henne i fingret! fick inte tag på den iaf, undrar om den lever :/ stackarn! Blev iaf dusch oså när jag kom hem, städade rummet och sen kom emma :) piffade till mig och sen drog vi bort till sporthallen för att kolla innebandy med Oscar och Felix (: Efter den gick vi hem till felix och jag och emma började dricka! efter ett tag ramlade det in massa folk och jag fick mig ett mycket gott skratt! Sen slängde felix ut dom och de va bara vi fyra igen. Sen såg jag att Peter, Markus, Micke och Henrik stog utanför så stog o pratade med dom ett bra tag innan jag gick in och kollade på Green Street Hooligans med mina vänner :) Halv fem kände jag o emma att det kanske var tid att börja gå hem, sagt o gjort. Oscar o Felix följde oss ända hem till mig, sjukon! men vi gick in och fixade osånt, jag somnade väl vid sex eller något tror ja! trevlig kväll :)

söndag - gick upp klockan tio efter att jag sovit kanske två/tre timmar! Halv elva åkte jag och mor och hämta Josefin osen blev det ut till Ålviken för att arbeta i kiosken! Herregud, båda var riktigt bakis och otroligt trötta! Nicke kom ut med kebabtallrik till oss vilket var riktigt gott, men jag mådde otroligt mycket sämre efter den! ringde emma klockan två och den grisen hade precis vaknat :@ uh, gott för henne! Sen klockan fyra stängde vi och jag åkte hem. Här satt emma, världens slappaste människa! Hon bestämde att hon skulle sova hos mig igen, så vi åkte och köpte dillchips osånt! Kollade pissvakt's-avsnitt, mys! sen vid ett somnade vi!
elskar min emma <3

måndag - gick upp 20 över nio, fixade och åkte sedan ner till gruvön för direktbuss! Har temavecka nu, så är på massa föreläsningar. får välja vad vi vill gå på. Först gick vi och kollade en film och rattfylla! efter det tvingade evelina o siri med oss på någon tandsak, och efter det va vi och pratade om könssjukdomar :) tog bussen in till stan och fikade på Coffé by George. Tog en snickers latte o fyfan va äckligt! Svart kaffé är det som gäller för min del, det gillas! hann även med meckan! haha fetast. tog bussen hem klockan fyra. Pratade med mikkis i telefonen en timme när ja kom hem och sen bar det iväg mot träning :) blev springa idag, en riktigt lång sväng runt hela jävla grums! men det va fan gott, förutom att knät är hora! dusch när jag kom hem, och sen kom min mikkis förbi en snappis, kul o se grodynglet! ligger nu i sängen och får massa gamla bilder på mig som paparazzi-emma har tagit!


   




 jag har faktist varit blond (gul) , det ni!

men nu räcker det, nu ska jag gotta mig med dillchipsen som sötisemma lämnade kvar åt mig :')
nattinatti,
pyss

Kommentarer
Postat av: ems

älskar dig!

2009-01-26 @ 22:11:29
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHA åt bilden i karusellen, hahahahaha

2009-01-27 @ 14:48:45
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA åt saras kommentar, hahahahaha

2009-01-27 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0