Brings out the devil in me

oj oj oj säger jag bara! Vad är det som händer med mig? är så fruktansvärt trött varje morgon när jag ska upp! Men tog mig faktist upp och åkte till skolan endast för att lyssna på En författare som skrivit boken Kukbruk! Riktigt rolig kille faktist :D skön va han! Men efter det var slut åkte jag och ems till duvan o käkade mat! underbart gott! Sen en sväng till stan och sedan tog vi bussen klockan ett :) åkte till jättesten men där fick vi inte va, gick då till åsfjärden o träffade mikkis! klockren hon har vart idag ;) stolt över dig! muhaha! Sen tog jag bussen hem .. Kekade lite osånt och vid halv fem kom syrran och vi åkte ut till Ålvika för jag skulle hjälpa henne med skidskolan för Christian Haraldsson som hon har med egentligen var sjuk :) Otroligt jobbigt va det! Klarar knappt o skriva nu för jag är helt slut i armarna! Bärt runt på massa barn o hjälpt dom i liften! menmen .. Nu klarar ja inte av o skriva mer känner ja :D
Nattinatti
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0