Begravning.

Vaknade först imorse av Siri som skrev sms, och sedan Mikaela som ringde! Glömska människor som glömt att jag är ledig idag. Hade sedan mycket svårt för att somna om, men gjorde iaf de tillslut för jag sov när mor kom ner vid kvart i tolv och väckte mig. Gick upp och gjorde mig iordning lite och åt lite frukost för att sedan halv ett åka och hämta farmor och sedan syrran och sen åka iväg till Gillberga för begravning!

Fruktansvärt jobbig begravning, men otroligt fin, otroligt fin! Men kommer aldrig glömma synen på min far så otroligt ledsen, det var det värsta med allt, verkligen! Väldigt många näsdukar gick åt, men sen efter ca en timme var det över och alla kom och kramade om oss och så.

Hoppas du har det bättre nu farfar, det är du värd! Du var den mest underbara människa som finns, och det tror jag helt säkert att alla som kände dig tyckte! Kommer aldrig finnas någon bättre än du!
Tack för alla underbara minnen!
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0