A long walk

Vid fem tog jag mig upp ur sängen idag och tog en dusch för att sedan vid sex vandra bort till Mikaela :) Va där till sju, då vandrade jag bort till Lilla sporthallen för att kolla lite på min träning som egentligen började halv sju, men jag visste att de skulle springa en halvtimme först, därför gick jag inte dit förän sju! Tror ni inte det var helt tom där då? jovisst. så jag fick vända om och gå igen! Följde med Mikkis in på Ica och sen gick jag till farmor och värmde mig en stund! fick pengar också! snäll hon :D var hemma halv nio kanske. Sen dess har jag legat i sängen, kollat någon film som heter Cake! Imorn ska jag till skolan också :) duktig jag!
over and out, miss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0