You raise me up

Tjenis! Idag blev det återigen tidig morgon för att städa med bellie! Inte kul kan jag lova er! Uch va lortigt. Men fann mycket kul faktist: en tjuga, ett svärd, kalsonger med brunt i, trosor med gult i, porrfilmsomslag, och en skiva med porrfilm på, dock inte den som hörde till fodralet ;) Var ändå en mysig dag med Bellie. Gick hem vid fem, var inte klara, ändå började vi halv tio! Men va tvungen att gå hem och göra mig iordning för att dra till mitt andra jobb! Kiosken i Ålviken. Tiden gick ganska fort idag vilket va skönt för jag var otroligt trött! Duschade och så när jag kom hem, packade till Gustavsvik imorn och sen la jag mig i sängen :) ska strax stänga av datorn nu och försöka sova, hoppas på att jag kan somna i tid o att min hosta låter mig va!  


  


   

Nu äre natta!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0