You gotta laugh when you're the joke

lång dag har det varit idag. Skola från 9-16, och skoldagen gick inte fort. Men efter en timmes lång bussfärd var jag äntligen hemma! Blev att käka lite mat, hemgjord pyttipanna! Mums så gott.. Hann vara hemma en timme sen blev det till att åka till Ålviken! Josefin kom ut och joinade mig och det var roligt att åka lite :) Blev även att åka i banan två gånger! Inte åkt i bana på 3 år så jag var nervös för att jag skulle skämma ut mig ;) Gick rätt bra första åket till en början, men åkte ur och var nära på att ramla. Sträckte mig i låret så har lite ont ;) Sen andra åket tog jag mig ner och det gick ganska bra faktist :) Var riktigt roligt. Ska åka ut någon mer dag och åka lite!

Vid åtta åkte vi hem. Blev att kolla lite i en ljustidning för på onsdag ska mor ha ljusparty ;) Ska bli trevligt. Gick en sväng med vovven och sen gick jag ner till mitt rum! Sätte på datorn och drog på Survivor - Eye of the tiger och gjorde lite situps och sådant ;) Bra låt o träna lite till. Måste ju bli lite fit nu när jag och emma ska till Gustavsvik på tisdagen på sportlovet :) Solar som judar gör vi också! Blir till att sola imorgon efter skolan, men innan det ska vi kolla om en bikini som jag sett på HM's hemsida finns i butiken, så jävla snygg!

¨
nu ska jag snart försöka sova!
over and out
söfy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0