won't you take a ride, on the flying spoon!

dododo ..


tjenis alla människor! Idag blev en tidig morgon. Gick upp halv nio och gick en sväng med vovven, sen satte jag igång och gjorde mig lite fin för att sedan klockan halv tio vandra bort mot sporthallen för att kolla KM i fotboll. Plockade även upp Bellie. Kollade tillsammans med Amanda och Bellie hela dagen. Hann med att dra en kebabtallrik också. Mycket gott! Satt i sporthallen till sex, halv sju! Eskilsäter vann alltihopa! Vandrade hem och hoppade in på Orrby en sväng för att köpa baguetter till imorgon för då ska jag och Bellie städa ett hus och tjäna lite cash. göttde!

Emma ringde även förut, ongen är ju på AC/DC, så hon ringde när dom spelade Whole lotta rosie :) tack elski! Annars har det vart en lugn kväll. Pappa kom på att han ville ha pizza, Så det blev en Kebab alexander för mig. Uch, va ja äter! Kebab två gånger på en dag är väl lite väl kanske.. Menmen! Ska upp halv nio imorn, så blir att sova snart. Imorn kväll blir det att arbeta i kiosken med josefin i ålvika också! Så jag tycker att alla ska åka dit just imorn :)
men nu är det natti!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0