Trust me and take my hand

Imorse när jag vaknade bestämde jag snabbt att jag inte skulle till skolan, så blev att somna om igen. Hade huvudvärk och svullen hals! Så denna dag har vart ganska slapp och tråkig. Bara vart jag och mor hemma för pappa åkte till Stockholm för att hämta sin motor och köpa sin båt! Sicko är han. Köper båt för 100.000 och motor för 47.000. Han har redan en båt också, men nej det räcker inte, han ska ha en i både vänern och Övresjön! kunde köpt en jättefin bil till mig för dom pengarna ist! ;) Ska få en bil iof, men den kommer han inte köpa för så mycket. menmen!

Ingen träning blev det för mig idag heller. Men imorn blir det skolan och efter den ska jag klippa mig :) Ska bli skönt o få bort det slitna och få tillbaka frisyren igen! Är så himla tråkigt nu när allt växt ut :) tyvärr har jag inte kommit på något speciellt så det blir tyvärr det vanliga, men det gillar jag det också :) Funderar på o färga något roligt någon dag. Gillade verkligen det röda jag hade men det försvann ju efter en tvätt :s så himla dåligt! Kanske ska be Katrin göra det på mig :) lite dyrare men! Får se hur det blir med det.

Imorgon ska jag äver gå till orrbyhallen tillsammans med Mikaela och lämna mitt ''CV'' på Orrbyhallen som jag skrivit idag :) Hoppas han blir nöjd med det så jag får mig ett sommarjobb. Ska söka på Gruvön också såklart, men som jag förstått så är det inte säkert dom ska ta in några sommarjobbare, dom kanske ska ha stopp hela sommaren! Men jag vet inte, pappa skulle fråga min förra chef, som även är hans chef, om det blir något, men han är ju så dryg och glömsk! :) Ska tvinga han nu när han jobbar förmiddag  torsdag fredag, lördag ;) Men nu ska jag kolla på Lipstick Jungle lite mer nogrant tänkte jag, är inte så insatt när jag skriver blogg samtidigt ;)



Gonatt! / sofy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0