trött & uttråkad.

Hej mina kära vänner. Har vart ganska kass med uppdateringen nu i några dagar. Har vart ett fartfyllt lov iaf! I tisdags blev det ju somsagt Gustavsvik för mig, emma, oscar o wille (: Va riktigt kul, blev bara riktigt mörbultad i dendär jävla forsen, men det hindrade mig inte från att ta mig riktigt många turer ;) Riktigt lyckad liten tripp med mina små friends, bara att jag var otroligt sliten efter detta. Badade från halv elva till halv sex. Inte dåligt gjort. Somnade till gott i bilen hem och vaknar av en skrikandes Emma som frågar om jag sov. Jävla unge ;) Somnade klockan tio den kvällen vilket var riktigt skönt eftersom på onsdagen skulle jag återigen upp. Klockan 10 gick jag upp och gjorde mig iordning för att sedan bli upphämtad av Christian och Josefin, blev till att arbeta i ålviken denna dag :) ganska mycket folk faktist. Senare på kvällen blev det sola med syster och malin och sen kom emsi! :) lugn dag men somnade inte förän fem ändå.

Idag vaknade vi iaf till vid ett elr något sådant och låg o myste lite typ. Käkade och tog sedan en tur med vovven i det mycket fina vädret :) Annars har vi bara legat o degat oss hela dagen! Emma lämnade mig vid 19.00 och kommer inte tillbaka förän på lördag! ;o uchamejen. Men då blir det drag (:

Ska försöka hitta en sysselsättning nu för jag har riktigt tråkigt! Blir iaf o duscha såsmåningom, men det är ju så otroligt tråkigt! menmen, pusshäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0