Sweet saturday

Vaknade upp hos emma imorse, först av ett sms klockan nio, men somnade om efter ett tag :) Vaknade vid tolv sen igen. Har mest slappat hela dagen! Brände en skiva med massa bra och hånad musik till på tisdag när vi drar iväg mot gustavsvik! (: Susanne och Emma körde hem mig i snöstormen runt sex. Satte igång och städade såfort jag kom hem så nu är det fint i mitt rum igen och kläderna har hamnat i tvätten! :)

före!
 

efter!
 

blev bättre iaf, fick bort alla kläder som låg överallt! :) Ska strax stänga av datorn och bädda ner mig nu :) ska upp nio imorn, blir att vandra bort till sporthallen halv tio imorgon för att kolla km :) ska bli roligt faktist! sista matchen är klockan sex, så det blir en lång dag! Min hosta har börjat igen vilket inte känns särskilt bra :/ uch! hatar o hosta!
Men nu blir det att sova!
nattinatti.
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: hahaha, ja! Står där i duschen och gapar på :D

2009-02-22 @ 19:16:02
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: bell

kunde du inte bäddat sängen då ? XDDDDDDD

2009-02-22 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0