schools out, for sportbreak!

ja precis, snart sportlov, och det kännd riktigt pra! fyller år på onsdagen efter sportlovet och det känner inte heller särskilt fel! Ska försöka få ut mina päron ur huset den helgen med så man kan fira lite. Får se hur det går med det. 17 år är väl inte mycket til att fira, men anledning till party! :) Mikaela flyr ju dagen efter min födelsedag också. Lite surt att hon inte kan dricka med mig och fira mig. Men hon kommer ju och äter tårta på min födelsedag iaf, även emma och bella! ERIKA DU ÄR OCKSÅ BJUDEN OM DU VILL! 4 MARS HOS MIG, OKEJ!? :) skriv en liten kommis om du kommer ;) tårta för hela slanten! 

Slutar två idag, sen ska jag med emma till ungdomsm. för att skaffa lite mer piller. Mikaela ska även dit och hon ska joina mig hem sen, för ikväll blir det ljusparty, mor ordnar! Längtar tills det är över så jag kan äta upp alla hallongrottor som blir över för mor låter mig inte äta av dom nu ifall dom tar slut (a .. Men det ska iaf bli trevligt :) måste nog städa lite på mitt rum ifall ngn får för sig o springa ner där o titta :)




återkommer antagligen senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: erika

i'm coming :D

2009-02-18 @ 11:38:42
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/
Postat av: lucas

i'm also comming :D

2009-02-18 @ 22:16:28
Postat av: erika

ja han var kom hit vid 13.00 eller något :D

2009-02-20 @ 23:52:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0