rymdastronaut!

jani mina vänner, som ni kanske vet blev det ingen AC/DC för mig idag som planerat, utan det blir bara en gång detta år, och det är i juni. Jag har vart mycket ledsen över detta. Men alex har varit lite räddare sådär :) Ringde först klockan sju, och berättade att han och oscar stog längst fram :o uch på dom! Sen skickade han en mycket fin bild på Angus, och ringde när dom spelade Thunderstruck! UNDERBART BRA! sen fick jag återigen en bild :) Tack Alex, det va mycket gulligt att ta dig tid mitt i konserten ;) Vi följde även konserten på internet. på aftonbladet. Där det var en som ''bloggade'' typ var femte minut av vad som hände :) Det var mycket trevligt (:
Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer!
pussogonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jaha :D Tänkte faktiskt att det var en ö. Fast fult ändå. Värst vad du var insatt i bröd ;D haha

2009-02-21 @ 17:37:05
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0