My vains are pumping

yola! ;) somnade sent igår vilket inte har känts så skönt under dagen! Men tog mig till skolan imorse och dagen började med engelska vilket jag tycker är ganska kul så det va ju lugnt :) Sen hade vi idrott och jag och evelina ägde alla! Bäst var vi ;) Sen käkade vi lite och vandrade bort till matematiken. Där redovisade vi en uppgift och sen arbetade lite. Mest härj på mig och emma. Sista lektionen var Arbetssätt och lärande där vi börjat med en uppgift då vi ska hålla typ en lektion om ett djur! Jag och emma ska göra en film om Chili :) Sen klockan fyra tog vi bussen hem. Skoldagen gick förvånansvärt fort. Brukar kännas så fruktansvärt drygt, men inte idag! När jag kom hem åt jag lite hemmagjord pizza och la mig sedan i soffan och vilade en timme för att sedan dra iväg på träning :) rolig träning blandad med cirkelträning, fotbollstennis, spel och sen fotbollspingis! Mycket roligt :) rätt slut dock känner jag!

När jag kom hem gick jag med min vovve som har lite ont i sin tass :( stackarn, började blöda lite. Sen tog jag en lång och skön dusch och efter pysslade jag om mig själv med att smörja in mig och såna skönhetssaker! trippade direkt ner för trappen till mitt rum och la fram lite kläder som jag kan ha på mig imorgon och sedan la jag mig här :) Funderar på att gå upp snart och göra mig en sallad. Så underbart gott!

Blir en Emma-helg denna helg också! Imorgon åker vi till henne och gör det som vi gör bäst, fetar oss! ;) Sen lördag åker vi väl till Grums under dagen. blir att sola, ska bli skönt :) Sen senare mot kvällen ska vi fixa och mysa, alla hjärtans dag ju ;) haha. Blir att doppa frukt i choklad! MUMS va gott det ska bli. Så underbart gott är det! Sen söndag vet jag inte vad det blir, vet att jag ska träna iaf (: får se hur länge Emma blir kvar oså!

Men nu börjar det kurra i magen här så bäst jag pallrar mig upp!


over and out, the one and only / kungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0